نکاتی برای اینکه همه خواسته ها و دعاهایتان توسط Universal Mind یا ذهن واحد جهانی پذیرفته شود


این مقاله اختصاص دارد به این موضوع که چگونه خواسته‌ها و یا به عبارتی دعاهای خود را با هوشیاری واحد جهانی مطرح کنید تا همه آنها پذیرفته شود. کماکان و بر اساس روال همیشگی قدرت نامحدود، این موضوع اصلا ارتباطی به این موضوع ندارد که به خدا باور دارید یا خیر. همچنین اصطلاح “دعا” در این عبارت ارتباطی به اصطلاح مذهبی آن ندارد، و منظور از آن، هرگونه خواسته  یا آرزوییست که دارید.

نکاتی برای این که خواسته‌های شما پذیرفته شوند

قبل از هر چیز باید تأکید کرد که شما از کائنات و Universal Mind، مجزا نیستید و در حقیقت وجودی واحدید که غیر قابل تفکیک اند. این بدین معناست که خواسته‌ای که مطرح می‌کنید و اراده شما بر رخ دادن یک چیز، در حقیقت مجزا از اراده کائنات نیست و قابلیتی است که به شما داده شده است، در غیر اینصورت با قدرت اراده خلق نمیشدید. شما و تمام کائنات و هر آنچه هست، وجودی صد در صد واحد و به‌هم‌ پیوسته‌اید و به همین علت می‌توانید خواسته‌های خود را مطرح کنید تا با نیروی تمام کائنات رخ دهند. البته به شرطی که یاد گرفته باشید چطور به سطوح عمیق تر هوشیاری وارد شوید و به کائنات وصل شوید.

چیزی که شما را از کائنات و ذهن واحد جهانی مجزا می‌کند، ضمیر خودآگاه یا “منیت و غرور و تحلیلهای منطقی مداوم” شماست. چیزی که هرچند به شما قدرت اراده میدهد اما اگر مدام در گیر آن بیفتید، فقط یک وجود و قدرت مجزا از باقی جهان خواهید بود، گویی از یک شبکه کامپیوتری متصل به هم و بینهایت قدرتمند، مجزا شده اید. برای اینکه یک دعا و خواسته پذیرفته شود، خواسته شما باید ابتدا توسط قدرت اراده، از ضمیر خودآگاه به جریان افتاده و به ضمیر ناخودآگاه برسد. سپس ضمیر ناخودآگاه احساسات متناظر با خواسته تان را تولید کرده و اگر این امواج، ارتعاشات و احساسات، دارای صلاحیت، شدت و کیفیت لازم هم باشند، به ذهن واحد جهانی می‌رسند که می‌توانید نام آن را خدا، یا هر چیز دیگری که دوست دارید بگذارید. در حقیقت ذهن واحد جهانی، همان سرمنشاء و محل تلاقی تمام ذهنها، هوشیاریها و موجودات با یکدیگر است که انرژی واحد بی پایان و خارج از زمان-مکان است. اما برای اینکه خواسته‌های شما پذیرفته شوند چه نکات مهمی وجود دارد ؟

  1. در حالت آلفا و یا تتای ذهنی دعا کنید : بودن در وضعیت آلفا یا تتا، بصورت خیلی ساده، یعنی ذهن شما کاملا آرام باشد و هیچ فکر یا تحلیل ذهنی اضافی یا تردید و …نداشته باشید. جایی دراز بکشید و نفس های آرام و عمیق بکشید تا زمانیکه به وضعیت ریلکسیشن مطلق دست یافته و کاملا آرام شوید و ذهن شما تحلیل های منطقی را رها کند و بتوانید خواسته خود را به راحتی تصویر سازی کنید. این مرحله بینهایت مهم و در حقیقت پر اهمیت ترین نکته در پذیرفته شدن یک خواسته است. یک خواسته که در وضعیت آلفا یا تتا مطرح میشود، هزاران بار موثر تر از سایر خواسته هاست.(فایل صوتی جادوگر قدرت نامحدود برای آرامش مطلق و بیقید و شرط و ورود به وضعیت آلفا برای شما بسیار مفید خواهد بود)
  2. نتیجه را تصویر سازی کنید و کاملا آنرا حس کنید : در قدرت نامحدود، مقالات متعددی درباره تصویر سازی ذهنی و تمام ریزه کاریهای آن وجود دارد. در این مرحله شما باید تصویر سازی نتیجه مورد نظر خود را انجام دهید و رخ دادن آن در همین لحظه را کاملا حس کنید.(مقاله اختصاصی کاملترین مرجع تولید ارتعاشات قدرتمند فکری برای جذب متافیزیکی)
  3. عشق و دلسوزی را در خواسته خود دخیل کنید: فرکانس عشق و دلسوزی، باعث وصل شدن شما به تمام جهان و به ذهن واحد جهانی میشود.
  4. تضادها را حذف کنید : مطمئن شوید که ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه شما هم جهت برای جذب آن خواسته هستند و تضادی در خواسته شما وجود ندارد و همه وجود شما یک صدا آنرا میخواهد.
  5. برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای ایمان و یقین داشتن به رخ دادن خواسته : اکنون مهم است که ضمیر ناخودآگاهتان هر لحظه پر از احساس یقین باشد و ارتعاشات و امواج منفی در جهت خواسته خود را تولید نکنید.(بخش جادوگر قدرت نامحدود برای برنامه ریزی بدون زحمت ضمیر ناخودآگاه)
  6. امواج قدردانی، مکانیزمی برای محکم کاری ! امواج و ارتعاشات قدردانی رخ دادن آنچه میخواهید را تسریع میکنند.
  7. نقش بازی نکنید ! مطمئن شوید که همه مراحل را از صمیم قلب و صادقانه انجام میدهید و فقط در حال انجام عادتگونه مراحل بالا نیستید. با همه وجود خود در این مراحل حاضر شوید.

با رعایت دقیق نکات بالا، میتوانید یقین داشته باشید که خواسته های شما از پله های ضمیر خودآگاه و ضمیرناخودآگاه عبور کرده و به ذهن واحد جهانی میرسد و پذیرفته میشود.



صفحه اول مشاهده مقالات صوتی دسته بندی مقالات مقالات اختصاصی جادوگر(برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه) دوره های جامع