معیارهایی برای سنجش سطح هوشیاری فعلی یا Consciousness شما

زمان لازم برای مطالعه : 1 دقیقه و 17 ثانیه

با اینهمه تاکیدی که قدرت نامحدود بر موضوع هوشیاری و افزایش آن دارد، خیلیها دوست دارند ببینند در حال حاضر در چه سطحی از آن قرار دارند. این مقاله به شما کمک میکند پاسخ این سوال را بیابید.

سنجش سطح هوشیاری فعلیتان

هوشیاری مهمترین موضوعی است که در تمام عمر خود درباره آن شنیده اید و بزرگترین و پر اهمیت ترین چیزی است که در تمام هستی و وجود خود، به آن خواهید رسید. بله ! هوشیاری از آنچه فکر میکنید هم پر اهمیت تر است. سطوح هوشیاری بینهایت هستند و پایانی برای آن وجود ندارد. اما سوال مهمی که اکنون مطرح میشود این است که چطور متوجه شوید که در حال حاضر، در چه سطحی از هوشیاری قرار دارید ؟

 کیفیت احساسات روزمره، میزان واکنشی که نسبت به رویدادهای خارجی نشان میدهید، میزان مشکلاتی که در همین لحظه در زندگی خود میبینید، تعداد چیزهایی که در زندگی خود کم میبینید و تعداد چیزها و رویدادهایی که میتوانند با رخ دادنشان، آرامش را از شما بگیرند، معیارهایی بسیار خوب برای سنجش سطح هوشیاری فعلی شما هستند. هرچقدر کیفیت احساسات روزمره شما بصورت پیوسته بالاتر باشد، سطح هوشیاری شما نیز بالاتر است.  هرچقدر نسبت به هرچیزی که در جهان بیرون رخ میدهد، واکنش ناپذیر تر باشید، هوشیاری شما بالاتر است. هرچقدر میزان مشکلاتی که در زندگی خود در همین لحظه میبینید کمتر باشد، در سطح هوشیاری بالاتری هستید. هرچقدر تعداد چیزهایی که حس میکنید در همین لحظه کم است، کمتر باشد، سطح هوشیاری شما بالاتر است. هرچقدر چیزهای خارجی که آرامشتان به آنها وابسته است، کمتر باشد، یعنی هوشیاری بالاتری دارید. از خود سوال کنید که چقدر میتوانید در همین لحظه “حضور داشته باشید”، بدون اینکه فکری به ذهنتان بیاید یا نیاز به چیزی خارجی برای آرامش و اوج حس خوب خود در همین لحظه داشته باشید ؟

خبری بسیار شگفت انگیز برای خیلی از افراد این است که شما میتوانید بصورت ۲۴ ساعته در اوج حس خوب و آرامش مطلق بی قید و شرط باشید و این توسط افزایش سطح هوشیاری ممکن است. بله، بودن در این سطح هوشیاری بصورت پیوسته، کاملا ممکن است. برای رسیدن به این وضعیت، به زبان ساده باید Ego یا من دروغین را کنار زده باشید(ایگو را در درون خود کشته باشید !!) و این صدای درونی که مدام در ذهن شما حرف میزند را کاملا خاموش کنید و آگاه شوید که شما ذاتا افکار و احساسات و این صداهای درونی خود نیستید بلکه شنونده و ناظر آنها هستید. ناظر و حضوری که هرگز چیزی کم ندارد و همواره در اوج آرامش و حس خوب است. البته این درک، فقط توسط مدتی مدیتیشن حاصل میشود نه با شنیدن آن از قدرت نامحدود یا خواندن یک مقاله… همچنین شناسایی باورها یا الگوهای فکری که حضور شما در همین لحظه را میگیرند نیز بسیار موثر خواهد بود.



صفحه اول مشاهده مقالات صوتی دسته بندی مقالات مقالات اختصاصی جادوگر(برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه) دوره های جامع
0%