تجارت موفق و ناموفق از دیدگاه قدرت نامحدود

زمان لازم برای مطالعه : 1 دقیقه و 28 ثانیه

پرسیده بودید که از دیدگاه قدرت نامحدود، تجارتهای موفق و ناموفق، چه تفاوت اساسی دارند ؟ کدام عامل اساسی است که سرنوشت یک تجارت کوچک یا بزرگ را، به یک تجارت موفق یا شکست خورده تبدیل میکند ؟

تجارت موفق و ناموفق از دیدگاه قدرت نامحدود

به سطوح انرژی یا همان سطوح هوشیاری که به ترتیب، در جدول موجود در تصویر درج شده اند دقت کنید. این موارد را میتوان به نوعی سطوح انرژی و رشد فردی یا جمعی انسان دانست. از دیدگاه قدرت نامحدود، هر تجارت راه اندازی شده چه در ابعاد کوچک مثل یک وبسایت و چه در ابعاد بزرگ، در یکی از این دو سطح انرژی قرار میگیرد. در یکی از این دو دسته، شکست یا عدم موفقیت صد در صد حتمی بوده و آن شرکت به زودی محو میشود، حال آنکه در دیگری پیروزی قطعی است و ماندگاری نام و تولید سرمایه نیز حاصل خواهد شد. پس اگر مدیر یا موسس شرکتی هستید یا هدف تجاری خاصی را راه اندازی کرده اید، این مقاله یکی از ارزشمندترین چیزهایی است که با آن مواجه شده اید.

بسیاری شرکتها در سطح جهان وجود داشته و دارند که بهترین تحلیلگران را به کار گرفته و ابزارهای بسیار قدرتمند منطقی را نیز در دست دارند. آنها مردم را مدام دستکاری میکنند و تک تک گامهای خود را با منطق ارزیابی میکنند. رفتار مشتری را بررسی میکنند و بر اساس آن، گام بعدی خود را تعیین میکنند. هرچند این ابزارها قدرت خوبی را در اختیار میگذارند، اما با این وجود، عواملی فرای همه این تحلیلها، تجارت موفق را از تجارت ناموفق تعیین میکند. و برآیند این عوامل، الگوهای انرژی غالب در سطح آن شرکت است. هرچقدر شرکت مذکور الگوی حسی و فکری غالب بالاتری را در جدول مذکور داشته باشد، موفقیت او بیشتر تضمین میشود.

الگوهای انرژتیک تجارتهای شکست خورده

اگر میانگین انرژی فرکانسی افکار غالب، کارمندان، و اهدافتان در جدول مذکور؛ زیر 200 است، تجارت شما نیز یک تجارت ناموفق و شکست خورده دیگر خواهد بود پس به شدت هوشیار باشید و تغییرات لازم را ایجاد کنید. وقتی دغدغه های اصلی شرکت یا گروه شما، نیاز، خشم یا تنفر، آرزو داشتن، نگرانی و غم، نا امیدی و بیتفاوتی، حس گناه یا فرار از شکست باشد، شما در این گروه تثبیت میشوید و شکست تجارت شما و عدم موفقیت آن قطعی است.(کاملترین مرجع جذب و ارسال ارتعاشات فکری متافیزیکی)

الگوهای انرژتیک تجارتهای پیروز

فرکانس انرژتیک اهداف غالب این شرکتها، در جدول مذکور، بالای 400 است. وقتی اهداف و زیر بنای شرکت شما در همه جزییات، بر اساس معناها و اهداف والا برای تمام بشریت، درک و منطق، عشق و احترام، لذت بردن، حس آرامش و سعادت و احساسات غیر قابل توصیف است، شما در فرکانسهای جذب کننده انرژی وارد میشوید که قطعا شرکت شما را موفق خواهد ساخت.

به شکل دقیقتر باید بگویم شرکتها یا تجارتهایی موفق هستند که قلب دارند، بار احساسی مثبت و والایی را یدک میکشند و ارزش بزرگی را به تمام جهان ارائه میکنند. حتی اگر یک تجارت کوچک راه اندازی کرده اید، وارد این دسته از الگوهای انرژی شوید تا موفقیت خود را تثبیت کنید.

(مقاله اختصاصی اسرار ممنوعه بازاریابی که فروش شما را چند برابر خواهند کرد !)



صفحه اول مشاهده مقالات صوتی دسته بندی مقالات مقالات اختصاصی جادوگر(برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه) دوره های جامع